دعوت به همکاری

هدف ما در مبلمان سینمایی سون  این است که در “کار خود بهترین باشیم” و این امر راه گشای ما در طراحی و تولید محصولاتی متمایز می باشد.

مبلمان سینمایی سون  به عنوان پیشتاز ترین  تولید کننده انواع صندلی سینمایی ، انواع صندلی همایش، صندلی آمفی تاتر، صندلی های پلاتو و مبلمان سینمایی در ایران شناخته می شود.
کاربران و مشتریان مبلمان سینمایی سون  می‏‏ توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست محصولات مورد نظر خود، به قسمت محصولات این تارنما مراجعه فرمایند.

ما برای پیشتاز ماندن در این صنعت همیشه در اندیشه بهبود کیفیت در مواد اولیه و همچنین متمایز بودن محصولات خود هستیم لذا در این رابطه به صورت مداوم در حال بررسی و رصد بازار مواد اولیه برای دستیابی به جدید ترین متریال و تکنولوژی ها و همچنین جذب نیروهای مجرب و تحصیل کرده میباشیم .

به این منظور مبلمان سینمایی سون در راستای اهداف خود از تولید کنندگاه مواد اولیه و وارد کنندگان تجهیزات و طراحان این صنعت و همچنین پرسنل و نیروی کار تحصیل کرده و مجرب در ضمینه خیاطی ، رویه کوبی ، آهنگری ، رنگکاری و … دعوت به همکاری مینماید .

لذا خواهشمندیم رزومه و توانمدیهای خود را در خصوص نیروی کار و همچنین تامین کنندگان مواد اولیه و تجهیزات به ادرس ایمیلهای زیر ارسال فرمایید یا با شماره تماس های ما در ارتباط باشید

info@sevenindgroup.com

info@sevenseating.ir